Studia magisterskie, podyplomowe, nauka języków za granicą i kursy doskonalące posiadane umiejętności - to tylko część oferty, z jaką będzie można zapoznać się podczas II Wirtualnych Targów Edukacyjnych w dniach 7-9 kwietnia.
Wirtualne Targi Edukacyjne to największe tego typu wydarzenie w Polsce. Organizuje je firma Communication Partners, właściciel serwisów edukacyjnych www.edu.pracuj.pl oraz www.edulandia.pl. Skierowane jest do wszystkich zainteresowanych inwestowaniem we własny rozwój, szukających możliwości podnoszenia kwalifikacji, a tym samym zwiększania swej wartości na rynku pracy.
Wystarczy wejść na stronę www.targi.pracuj.pl i wybrać interesującą tematykę, czyli odwiedzić odpowiedni "pokój" - jeden z dziesięciu. W każdym z nich prezentować się będą wystawcy - szkoły wyższe, językowe, organizatorzy kursów i inne instytucje edukacyjne. Wchodząc tam można będzie wziąć udział w chacie z przedstawicielami tych organizacji, zadać im pytania na forum i dokładnie zapoznać się z ich ofertą edukacyjną.
W zeszłym roku pierwszą edycję Wirtualnych Targów Edukacyjnych odwiedziło ponad 10 tysięcy gości, którzy nie ruszając się sprzed komputera mieli możliwość poznania oferty około 20 instytucji edukacyjnych. - W tym roku spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania - mówi Marcin Pietras z Communication Partners, odpowiedzialny za organizację targów - bowiem do udziału w targach zgłosiło się więcej organizacji oferujących usługi edukacyjne, a i samo wydarzenie będzie szerzej promowane niż pierwsza edycja.
Sponsorem głównym targów jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, natomiast sponsorem tematycznym - Warsaw Executive Master of Business Administration. Patronami targów są: Onet.pl, Rzeczpospolita, Wprost Online, Nauka.pl i Eurostudent.