|
nr 10 (310) lipiec-wrzesień 2023 |
List otwarty prof. Marka Migalskiego do Rektora UŚ oraz odpowiedź Rektora w sprawie postulatu likwidacji Wydziału Teologicznego |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Czas na próbę połączenia dwóch uniwersytetów |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Humanistyczna przeciwwaga |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Uniwersytet, który jest odważny i szalony |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Uniwersytet hybrydowy, a może… synergiczny? |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Szczepmy się dla siebie i dla innych |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Wartości uniwersytetu |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Stosujmy zasady, które sami głosimy |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Nauczanie zdalne przywróciło naukę samodzielną |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Historie, które połączył Uniwersytet |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Jeszcze jednego artystycznego lockdownu możemy nie przetrwać |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Pandemia samotności |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Czy uniwersytet zdał egzamin? |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Żadnych marzeń! |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Niepostrzeżenie staliśmy się „ludźmi z kryjówek” |
|
nr 10 (290) lipiec-wrzesień 2021 |
Postawmy na „dobry klimat” |
|
nr 6 (196) marzec 2012 |
Kobieta na uniwersytecie |
|
nr 8 (188) Maj 2011 |
Czy potrzebna nam jest humanistyka? |
|
nr 8 (188) Maj 2011 |
Reforma szkolnictwa wyższego – niejednoznaczne prawo naruszające wolności akademickie i prawa nabyte? |
|
nr 5 (175) luty 2010 |
Zmierzanie i zamierzenia |
|
nr 7 (167) kwiecień 2009 |
Sukces wyłącznie studentów... |
|
nr 7 (167) kwiecień 2009 |
Sukces i studentów, i Uniwersytetu! |
|
nr 6 (166) marzec 2009 |
Nie mogę milczeć |
|
nr 10 (160) lipiec-wrzesień 2008 |
Bez radykalnych zmian staniemy się głuchą prowincją |
|
nr 6 (146) Marzec 2007 |
Oczekiwania studentów |