Działy

Artykuły w kategorii "Informacje"

nr 9 (319) czerwiec 2024 Franz Kafka w Będzinie, czyli historia pewnego listu
nr 8 (318) maj 2024 Podsumowanie konkursów „W Mieście Nauki”
nr 7 (317) kwiecień 2024 Między Chanszalą a Nikiszem
nr 7 (317) kwiecień 2024 Nowe Centrum Logistyczno-Naukowe na Svalbardzie
nr 7 (317) kwiecień 2024 Problemów jest więcej niż tylko kwestia nazwy
nr 7 (317) kwiecień 2024 Studenci i doktoranci rozmawiali z ministrem
nr 6 (316) marzec 2024 spinPLACE otwarty!
nr 6 (316) marzec 2024 Uczelnie Przyszłości – nowe możliwości w zakresie kształcenia
nr 6 (316) marzec 2024 10-letnie wyzwanie, czyli jubileusz Kolegium Indywidualnych Studiów Międzyobszarowych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
nr 6 (316) marzec 2024 O krok bliżej do zrozumienia natury Wszechświata
nr 6 (316) marzec 2024 Śląska Nagroda Naukowa 2023
nr 5 (315) luty 2024 Bogactwo śląskiej nauki
nr 5 (315) luty 2024 Najważniejsze wydarzenie naukowe w Europejskim Mieście Nauki 2024
nr 5 (315) luty 2024 Miejsce dla seniorów w przestrzeni obywatelskiej
nr 4 (314) styczeń 2024 Czy rada wydziału i wybory dziekana?
nr 4 (314) styczeń 2024 Prace nad stworzeniem nowego modelu organizacyjnego dydaktyki akademickiej
nr 3 (313) grudzień 2023 Biblia gdańska w darze dla Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego
nr 3 (313) grudzień 2023 Ochrona i zabezpieczenie księgozbioru Żuławskich
nr 3 (313) grudzień 2023 Pełni wiedzy i otwarci na więcej
nr 2 (312) listopad 2023 T4EU – uniwersytet europejski in statu nascendi
nr 2 (312) listopad 2023 Mapy i druki z kolekcji prof. Jędrzeja Krakowskiego
nr 1 (311) październik 2023 Czy finansowanie nauki w Polsce to zbędny luksus?
nr 8 (308) maj 2023 Wsparcie dla instytucji wymiaru sprawiedliwości
nr 8 (308) maj 2023 Oczekiwania uczniów i uczennic wobec studiów
nr 7 (307) kwiecień 2023 Kształcenie do samoświadomości
nr 6 (306) marzec 2023 Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
nr 6 (306) marzec 2023 Dlaczego potrzeba nam nowej koncepcji studiów uniwersyteckich?
nr 5 (305) luty 2023 Naukowiec czy naukowczyni – o co tyle zamieszania?
nr 4 (304) styczeń 2023 Wymiana doświadczeń i najlepsze praktyki w nauczaniu AI
nr 4 (304) styczeń 2023 Nowy rok – nowe standardy