| specjalne - jubileuszowe 2012 | Trudne wybory |
| nr 4 (184) Styczeń 2011 | Teologia powinna prowokować do dyskusji |
| nr 3 (183) grudzień 2010 | Czy istnieją granice poznawalności? |
| nr 2 (182) listopad 2010 | Rozliczanie z umiejętności |
| nr10 (180) lipiec-wrzesień 2010 | Od umysłów do rynku |
| nr 8 (178) maj 2010 | Najgłośniej przemawia milczenie |
| nr 7 (177) kwiecień 2010 | W trosce o reformę – oczekiwania członków organizacji uczelnianej |
| nr 6 (176) marzec 2010 | Nowe wyzwania wobec psychologii pracy i organizacji |
| nr 4 (174) styczeń 2010 | Priorytety na dekadę |
| nr 6 (166) marzec 2009 | Perła warta trudu |
| nr 4 (164) styczeń 2009 | Nauka i pasja |
| nr 2 (162) listopad 2008 | Mistrzowie i młode pokolenie |
| nr 9 (149) Czerwiec 2007 | Wstępniak |
| nr 8 (148) Maj 2007 | Wstępniak |
| nr 7 (147) Kwiecień 2007 | Wstępniak |
| nr 6 (146) Marzec 2007 | Wstępniak |
| nr 5 (145) Luty 2007 | Wstępniak |
| nr 4 (144) Styczeń 2007 | Wstępniak |
| nr 3 (143) Grudzień 2006 | Wstępniak |
| nr 2 (142) Listopad 2006 | Kształtowanie absolwenta |
| nr 2 (142) Listopad 2006 | Szanowni Czytelnicy! |
| nr 2 (142) Listopad 2006 | Edukacja bez barier |
| nr 1 (141) Październik 2006 | Prognoza pogody tylko na tydzień |
| nr 1 (141) Październik 2006 | Rok nowych możliwości |