21 lutego w katowickim Klubie Rajzefiber odbyło się spotkanie networkingowe – StartUp Mixer

StartUp Mixer – nowa twarz networkingu

Każdy biznesman wie, że najważniejsze w jego działalności są kontakty. Wychodząc naprzeciw temu poglądowi, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości we współpracy z firmą Cudotwórnia Events postanowiły ułatwić początkującym przedsiębiorcom nawiązanie znajomości biznesowych, a doświadczonym firmom pokazać, że młodzi z głowami pełnymi pomysłów wcale nie wypadają blado na tle wielkich korporacji.

Na spotkaniu networkingowym – StartUp Mixer w katowickim Klubie Rajzefiber pojawiło się ponad 50 gości, w tym przedsiębiorcy, przedstawiciele start-upów działających w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości oraz instytucji wspierających biznes, a także osoby zainteresowane założeniem własnej działalności gospodarczej. Dopisali również partnerzy regionalni StartUp Mixera: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA, Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości SA, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach i Sosnowiecki Park Naukowo- Technologiczny.

Po przywitaniu gości przez dyrektora śląskiego AIP Mateusza Maika, przyszedł czas na dwa krótkie wystąpienia. Anna Hojn i Anna Muzyczuk (GARR) zaprezentowały możliwości wsparcia dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Po nich głos zabrał przewodniczący jury Aleksander Kozłowski z firmy Przedmarańcza, przekonując zgromadzonych o zaletach networkingu i zachęcając do uczestnictwa w takich spotkaniach.

Główną częścią wydarzenia były prezentacje trzech start-upów i konkurs na najlepszy pomysł na biznes. Wśród prezentujących się firm znaleźli się: Dariusz Mosler z Calmfit (prowadzi zespół gabinetów kosmetycznych w Katowicach, oferując szeroki wybór zabiegów upiększających, pielęgnacyjnych i relaksacyjnych), Marcin Rzeźniczek z Creartive (tworzenie filmów reklamowych, spotów, teledysków i wszystkich znanych form audiowizualnych z zastosowaniem najnowszych technologii) i Michał Mikołaszek z GrafiDUO (strony oraz sklepy internetowe).

Po zakończeniu części oficjalnej, spotkanie przerodziło się w networking – nawiązywanie kontaktów w przedstawicielami różnych branż, wymiana doświadczeń, wręczanie wizytówek. Swobodne rozmowy, które trwały do późnych godzin wieczornych, z całą pewnością zaowocują licznymi propozycjami współpracy w przyszłości.